Contact

Voor vragen mag je altijd contact met mij opnemen!

Heb je vragen over mijn diensten of over het beroep Virtual Assistant in het algemeen?
Zou je graag een kennismakingsgesprek met mij willen, zodat we samen kunnen sparren over de mogelijkheden?
Of misschien heb je wel feedback over mijn website of content, neem dan gerust contact met mij op. Hieronder vind je het contactformulier, contactgegevens, social media kanalen en de
FAQ terug!

 

Neem contact met mij op!

Laten we elkaar inspireren!

Bekijk mijn blog!

Moneybird: De oplossing voor financieel beheer

Als ondernemer is financiële administratie en boekhouding een cruciale taak. Het is  belangrijk om op de hoogte te zijn van de financiële status van je bedrijf. Daarnaast is het  ook belangrijk om deze informatie op een efficiënte en nauwkeurige manier bij te houden....

5 voordelen van boekhoudtools

Een tijdje geleden had ik een klant geholpen die niet in bezit was van een van de bekende boekhoudtools. Natuurlijk was er wel administratie bijgehouden, maar toen het erop neerkwam bij het invoeren van de inkomstenbelasting werd het een stukje lastiger. Zo adviseerde...

Frequently Asked Questions

Wat is een Virtual Assistant (VA)?

Een zelfstandig professional die op virtuele basis (met name online vanuit haar/zijn eigen kantoor) andere ondernemers adviseert en ondersteunt. Zij/hij adviseert over en zorgt voor de uitvoering van specifieke of alledaagse taken en projecten en helpt bij het inrichten van systemen en tools voor terugkerende taken.

Wanneer heb je een Virtual Assistant nodig?

Een Virtual Assistant is nodig wanneer de correspondentie en administratieve werkzaamheden te veel worden en in de weg gaan zitten van de groei van de onderneming.

Ben je ook beschikbaar als freelancer?

Naast Virtual Assistant ben ik ook beschikbaar als freelancer. Hiervoor doe ik opdrachten als Office Manager, Management Assistant, Secretaresse, Financieel administrateur en ook Financieel ondersteuner. Als freelancer ben ik bereid om fysiek aanwezig te zijn op locatie.

Heb je naast het het uurtarief ook nog pakketten?

Naast het standaard uurtarief van €40 excl. btw heb ik geen pakketten. In ons kennismakingsgesprek stemmen we samen af  hoeveel hulp je nodig hebt en hoeveel dat ongeveer is in uren. Op basis hiervan wordt een mooie offerte opgemaakt. Als deze prijs wordt goedgekeurd, wordt het vast gezet voor een bebaalde tijd. Hoe langer je afneemt hoe goedkoper de prijs.

“Overuren” worden op voorhand gecomminuceerd. Voor alle extra uren buiten de afgesproken offerte zal het standaard tarief van €40 exl. btw per uur worden gerekend.

Welke communicatiemiddel wordt er het meest gebruikt?

Dit hangt het meest af van jou. Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar bellen, e-mail, WhatsApp en Teams. Mocht dit niet zijn wat je zelf fijn vind, dan kunnen we daar altijd samen over afstemmen.

Voor hoeveel uur ben je inzetbaar?

Vanaf een paar uur per week ben ik inzetbaar. Dit kan wekelijks of maandelijks structureel ingepland worden. Op alleen bepaalde momenten is het ook mogelijk, bijvoorbeeld bij de jaarlijkse inkomstenbelasting.